d) Román és magyar ifjúsági egyesületek, könyvtárak
17-19
II. Hogyan viselkedett az iskola a magyar művelődési szellemmel és kisebbséggel szemben?
19-23
a) Eltávolítják vagy tönkre teszik a magyar vonatkozású szobrokat és képeket
19-20
b) A magyar nyelv teljes kitiltása az intézetből
20-21
c) A magyar diák helyzete az Eminescu líceumban
21-22
d) A magyar diákság létszámának csökkentése névelemzéssel
22-23
III. Milyen vallás-erkölcsi, tanulmányi, művelődési eredményt ért el ifjúságánál az iskola? - Hogyan gyarapodott, fejlődött épületében, felszereléseiben az elmúlt 21 év alatt?
23-32
a) Az intézet tanári karának és tanulóinak létszámával
23-24
b) Milyen eredményt ért el az iskola pedagógiai és tanúlmányi szempontból?
24-29
c) Fejlődött-e épületeiben, felszereléseiben az elmúlt 21 év alatt az iskola?
29-32
A gimnáziumhoz tartozó Pázmány-konviktus 1940-41. évi története
37-39
Az 1940-41. tanév története
39-42
Személyi változások a tanári karban
43
Hivatalos látogatások
43
Testvérintézeteink
43-44
Valláserkölcsi nevelés
44-45
Hazafias nevelés
46-51
Iskolai ünnepélyek
47-51
Fegyelmi állapot, szülői értekezlet
51-53
Szociális nevelés és segités
54-57
Könyvadományok az iskola és ifjúság számára
57
Értelmi nevelés
58-61
Tanári értekezletek
62-63
Egészségügy
62-63
Tanulmányi kirándulások
63
Rajzkiállítás
63
Ifjúsági körök
64-71
Ifjusági Máriakongregáció
64
A Kazinczy Ferenc önképzőkör rövid történéte s az 1940-41 évi működése
64-67
Cserkészet
67-69
Jelentés a külföldi diáklevelezés működéséről
69
Sportkör
69-70
Diákkaptár
70-71
Iskolai hatóságok
71
Tanári testület
72-73
Tanárok társadalmi és irodalmi munkássága
74
Tankönyvek
74-75
Érdemsorozat
75-94
Decemberi és májusi rendkívüli, júniusi rendes érettségi vizsgálatok
95-97
A második redndkívüli érettségi vizsgálat 1941. május 5-től 14-ig