Bánfai József: A sárospataki tehetségkutatás megindulása és a kísérlet „utóélete” a hazai szakirodalomban
15-34
Forray R. Katalin – Kozma Tamás: Kisvárosi iskolatörténet
35-42
harjánné Brantmüller Éva: Down-szindrómások – család kontra intézet
43-56
Jenei Teréz: Az iskola, a tanulás és a könyvekhez való viszony megjelenése cigány népmesékben
57-68
Katona András: Kis magyar tüntetéstörténet (1848-2013)
69-83
Náray-Szabó Gábor: Felsőoktatás és autonómia
85-92
Szabó Márta Mária: Mire jó?
93-108
Szögi László: A külföldi egyetemjárás tömegessé válása a 19. század második felében
109-123
Vajda Barnabás: Mitől magyar a szlovákiai magyar iskola?
125-130
Varga Katalin: Az információs műveltség a mindennapi pedagógiában
131-142
TÖRTÉNELEMTANÍTÁS ÉS TANKÖNYVKUTATÁS
[143]-235
Dévényi Anna – Gőzsy Zoltán: Szempontok a történelemtankönyvek dekódolásához
145-166
Kaposi József: A 2005-ös történelem érettségi vizsga hatása a tananyagtartalmakra és a változó taneszközpiacra
167-187
Kojanitz László: A történelmi gondolkodás fejlesztésének irányzatai
189-202
Kratochvíl, Viliam: A történelemtanári kulcskompetenciák kialakításáról – avagy a fa metaforája
203-214
Molnár-Kovács Zsófia: Az egyetemes történelem tantervi interpretációja. Az egyetemes történelem a dualizmus kori magyar középiskolai tantervekben
215-230
Rab Virág – Dombi Judit: Ablak a világra – ablak magunkhoz. Egy „joint course” tapasztalatairól
231-235
KÖNYVTÁRTUDOMÁNY
[237]-283
Szellőné Fábián Mária – Bartha Réka Nefelejcs: „Nincs egyetem könyvtár nélkül” Adatbázis- és folyóirat-használat a Pécsi Tudományegyetem Könyvtárában a 2013. évi előfizetések alapján