Keresés
Összes találat megjelenítve : 2
Összes találat megjelenítve : 2
Találatok
Luke építész volt, és eltökélte, vállalkozását gyümölcsözővé teszi. Mia, a felesége, könyvelést vállalt, és az ügyfelei nagyon kedvelték. Egy nap Martin nevű szomszédjuk meghívta őket, jöjjenek el egy üzleti megbeszélésre: nagy pénzkereseti lehetőségről lesz szó. Martin nem mondott róla többet, de mivel a találkozó egy-két háznyira volt csak, és mivel kedvelték Martint, hát elmentek. Legalább összejönnek néhány új szomszéddal is, gondolták. Folyt a beszélgetés, és Luké meg Mia alig akart hinni a fülének. Egy Hálózati Terjesztési Terv tárult fel előttük, amellyel képzeletüket felülmúló anyagi függetlenséget és sikert érhetnek el. Napokig csak erről beszéltek. Elhatározták, hogy belépnek, mert egyértelműnek látták: „biztos mindenki csatlakozni akar majd, aki olt ült!" A dolog azonban korántsem volt olyan egyszerű, mint gondolták. Úgy látszott, nem töltött el mindenkit akkora lelkesedéssel, mint őket, és amikor összehívták az embereket, volt, aki el sem jött, hogy meghallgassa a bemutatót; néhány közeli barátjukkal még találkozót sem tudtak megbeszélni. Fokozatosan azért mégis sikerült biztonságos üzletet kiépíteniük. De nem ment olyan jól, mint szerették volna. - Mi lenne - mondta Luké Miának, - ha ahelyett, hogy mi próbáljuk meggyőzni az embereket, ők mondanák el, miért lenne jó nekik belépni? Csak lenne ennek valami módja... Van rá mód - és ez a …
Tovább a műhöz
A hazai szakirodalom bővelkedik olyan értékes művekben, amelyeknek tárgya a vállalati kommunikáció egy-egy funkcionális területe, szegmense, vagy jól lehatárolt problémája. A marketingkommunikáció, a PR művelésének évtizedes hagyományai vannak hazánkban. Az emberi erőforrás menedzsment kézikönyvek is szentelnek teret a kommunikációnak.
Újabbnál újabb írások jelennek meg a vállalati informatika, az információs technológia nézőpontjából is. Kevés azonban az olyan átfogó mű, amely a vállalati kommunikáció, mint rendszer teljességét, a kommunikációmenedzsment komplexitását több nézőpontból világítja meg. Márpedig átfogó látásmód nélkül nehezen képzelhető el vállalati kommunikációs stratégia, stratégiai kommunikáció - ennek szükségességét viszont tankönyvek és tanácsadó cégek sürgetően hirdetik.
Ezért örvendetes, hogy 2008-ban az MTA Vezetés- és Szervezéstudományi Bizottsága felkarolta a kommunikációmenedzsment témáját, és támogatta ilyen tárgyú szakmai találkozók és konferenciák rendezését. E
talajból nőtt ki a Vállalati kommunikáció a 21. század elején tanulmánykötet. A kötet a vállalati kommunikáció, a kommunikációmenedzsment sokdimenziós voltára irányítja rá a figyelmet. Üzenete: szedjük ízekre, ismerjük meg a vállalati kommunikáció működésének, egyes funkcióinak, szféráinak, formáinak és eszközeinek specifikumait, majd …
Tovább a műhöz