Keresés
Összes találat megjelenítve : 1
Összes találat megjelenítve : 1
Találatok
Sorozatunk harmadik kötetét tartja kezében. Köteteink célja, hogy a köznevelés struktúrájában segítsünk hangsúlyosabban megjeleníteni a kiemelt figyelmet, különleges bánásmódot, ezen belül a beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel (BTM, BTMN), illetve a sajátos nevelési igényű (SNI) gyermeket, és az ő megsegítésüket. Kedves Olvasónk! A kiadványok gyakorlati szemléletűek, elsősorban az e csoportokba tartozó gyermekekkel osztálykeretben foglalkozó pedagógusoknak igyekeznek használható ismereteket nyújtani. A kiadványok óravázlatai a segítségnyújtás legközvetlenebb dokumentumai. Az első, és a második kötet tartalmazott elméleti ismereteket is. Hangsúlyt kapott, hogy a gyermek problémájának első megtapasztalója sok esetben a pedagógus. Az ő kezében van egyrészt a gyermek - szülő utáni - legalaposabb ismerete a gyermekről, ráadásul hosszmetszeti képben. Az ő kezében lehet sok esetben a megoldás kulcsa is. A megoldás ráadásul nem is mindig az adott gyermekre specifikus. Azok a technikák már rendelkezésre állnak, melyekkel lényegesen hatékonyabb lehet a nevelés-oktatás. Ilyen pl. a differenciálás, csoportos, páros és egyéni munka, az árnyalt értékelés. A tantermi folyamatok megváltozása minden gyermeknek előnyére válik, és hatékonyabban tudjuk segíteni azokat a gyermekeket, akik valamilyen tulajdonságuk miatt eltérően teljesítenek az átlagostól. Amennyiben a …
Tovább a műhöz