Fogyasztói társadalomból megfigyelési kapitalizmus, Nagy Bálint
2-7
Absztrakt
2
Bevezetés
3
Elmartingesedés
3
Forradalmi triumvirátus
4-5
Megfigyelési kapitalizmus
5
Digitális dzsungel
6-7
Hivatkozások
7
Kiváltság, szükségszerűség vagy egyik sem? A fogyasztói alkalmazkodás lehetőségei a klímaválság idején, Neulinger Ágnes
8-12
Absztrakt
8
Hivatkozások
12
Biztos, hogy a digitalizáció lesz a „Megváltó”?, Hetesi Erzsébet, Piller Gábor
13-17
Absztrakt
13
Digitális marketing: Megváltó vagy gigantikus romboló?
14
Mit lát a gyakorlati szakember?
14-15
Mit lát az oktató?
15-16
Dilemmák
16
Hivatkozások
17
Mi a marketing szerepe a kríziskultúrában? Dilemmák a dzsungelharcban elcsigázott fogyasztó edukálásáról a VII. Fogyasztás interdiszciplináris Szimpóziumra, Kántor Barbara
18-21
Absztrakt
18
Emberi kaland a dzsungellétben
19
A dzsungelharc színterei
19-21
Hivatkozások
21
Önimádat a fogyasztás dzsungelében, Kepe Nóra
22-27
Absztrakt
22
Mi is az önimádat?
23
"My head is a jungle, jungle"
23-24
Welcome to the jungle!
25-26
19-5914 TCX
26-27
Hivatkozások
27
A lefagyott oktató/kutató - avagy mit tudunk ma mondani a fogyasztók magatartásáról , Törőcsik Mária
28-32
Absztrakt
28
Honnan indultunk?
29
Tanulunk a válságokból?
29-30
Mi van most? Jelek, helyzetek
30-31
Na, és mit csinál közben a fogyasztó?
31-32
Vitakérdéseim
32
Hivatkozások
32
2. Közösségek - Együtt és egyedül
33-49
A fenntartható életmód felé - a közösségek szerepének értelmezése, Kiss Gabriella
34-38
Absztrakt
34-37
Hivatkozások
38
„Elvegyültem és kiváltam”, avagy az online közösségek befolyása a fogyasztói értékítéletekre, Prónay Szabolcs
39-42
Absztrakt
39
Hivatkozások
42
Túlélőkalauz híján. - ember a lét dzsungeleiben, Árkovits Amaryl
43-45
Absztrakt
43
Tervezhető-e a halál és a gyász? Segíti-e a halál tabujának oldását a fogyasztói szemlélet?, Csikós Dóra
46-49
Absztrakt
46
Hivatkozások
49
3. Értékek, elvek
50-71
Érték-e még a kultúra? A kultúrafogyasztás elhúzódó és aktuális jelenségei, Pavluska Valéria
51-57
Absztrakt
51
Hivatkozások
57
Az etika digitális lemészárlása. Avagy az erkölcs és a profit kellemetlen hálótársak, valahogy soha nem elég nekik egy takaró, Novák Pál
58-62
Absztrakt
58
Hivatkozások
62
A politikai termékek és a választói magatartás kapcsolata a 2022-es országgyűlési választáson, Honti Tamás
63-71
Absztrakt
63
Bevezetés
64
A politikai termék szerkezete
64-66
Egy empirikus kutatás a politikai termékek értelmezésére