A kölcsönös tanítás módja népoktatásunk történetében
Szerző:
Náhlik Zoltán Cím: A kölcsönös tanítás módja népoktatásunk történetében
Sorozatcím: Országos Pedagógiai Könyvtár és Múzeum Kiadványai | Neveléstörténeti füzetek ; 3. | Sorozat szerkesztő: Kelemen Elemér
Megjelenési adatok: Országos Pedagógiai Könyvtár és Múzeum, Budapest, 1986. | ISSN: 0237-014X | ISBN: 963-7515-71-2
![coverimage](/www/thumbnails/0/494_nahlik-zoltan-a-kolcsonos-tanitas-modja-nepoktatasunk-torteneteben-opkm-bp-1986_ocr/tn_300.jpg)
Kategóriák: Neveléstudomány
Tárgyszavak: Oktatástörténet, Pedagógia, Közoktatás, Népoktatás, Bell-Lancaster módszer, Madras-módszer, Kölcsönös tanítás, Monitor-módszer
Formátum: OCR szöveg
Típus: könyv
Tárgyszavak: Oktatástörténet, Pedagógia, Közoktatás, Népoktatás, Bell-Lancaster módszer, Madras-módszer, Kölcsönös tanítás, Monitor-módszer
Formátum: OCR szöveg
Típus: könyv
Share
Tweet
Tartalomjegyzék
Borító
Sorozati címlap
Impresszum
A kölcsönös tanítás módja-Feltáratlan epizód népoktatásunk történetében
3-10
A kölcsönös tanításmódon alapuló Lancaster-típusú iskolák a reformkori erdélyben
11-22
Jegyzetek
21-22
Salamon József: A kölcsönös tanítás módjának rövid rajza oskoláink állásához alkalmaztatva
23-38
1.§: Az Oskola-házról
24-25
2.§: A tanítás osztályai
26
3.§: Táblák
26-27
4.§: Oktatók
27-28
5.§: A Tanítás rendi és módja
28-32
6.§: Fenyíték tartás
32-33
7.§: Első felállítás, és esztendei költség
33-34
8.§: Közönséges megjegyzés
34-38
A rajzolatnak magyarázatja
37-38
Mellékletek
[39]-54
Tartalom
55
Hátsó borító