Kérdezni tudni kell! corvina logo

Szerző: Pease, Allan
Szerkesztő: Kisbán Gyula
Cím: Kérdezni tudni kell!
Alcím: Hogyan érheted el a "boldogító igent" a munkádban : A sikeres kommunikáció titka - Az üzletszervező kézikönyve - Multi Level Marketing
Fordító: B. Albitz Ilona
Megjelenési adatok: Fiesta Kft., Budapest, 2000. | ISBN: 963-9258-06-7

coverimage Luke építész volt, és eltökélte, vállalkozását gyümölcsözővé teszi. Mia, a felesége, könyvelést vállalt, és az ügyfelei nagyon kedvelték. Egy nap Martin nevű szomszédjuk meghívta őket, jöjjenek el egy üzleti megbeszélésre: nagy pénzkereseti lehetőségről lesz szó. Martin nem mondott róla többet, de mivel a találkozó egy-két háznyira volt csak, és mivel kedvelték Martint, hát elmentek. Legalább összejönnek néhány új szomszéddal is, gondolták. Folyt a beszélgetés, és Luké meg Mia alig akart hinni a fülének. Egy Hálózati Terjesztési Terv tárult fel előttük, amellyel képzeletüket felülmúló anyagi függetlenséget és sikert érhetnek el. Napokig csak erről beszéltek. Elhatározták, hogy belépnek, mert egyértelműnek látták: „biztos mindenki csatlakozni akar majd, aki olt ült!" A dolog azonban korántsem volt olyan egyszerű, mint gondolták. Úgy látszott, nem töltött el mindenkit akkora lelkesedéssel, mint őket, és amikor összehívták az embereket, volt, aki el sem jött, hogy meghallgassa a bemutatót; néhány közeli barátjukkal még találkozót sem tudtak megbeszélni. Fokozatosan azért mégis sikerült biztonságos üzletet kiépíteniük. De nem ment olyan jól, mint szerették volna. - Mi lenne - mondta Luké Miának, - ha ahelyett, hogy mi próbáljuk meggyőzni az embereket, ők mondanák el, miért lenne jó nekik belépni? Csak lenne ennek valami módja... Van rá mód - és ez a könyv éppen ezt fogja megmutatni! A hálózattal kapcsolatban az emberek legtöbbjének az a legnagyobb gondja, hogy úgy képzelik, a csúcsra csak vérbeli, nagyformátumú üzletemberek juthatnak fel. E könyv egyszerű szisztémáról szól, amellyel viszonylag könnyen toborozhatsz új ügyfeleket. Nincs benne semmi csalás: technika az egész, és néhány alapszabály, amely működik - persze csak akkor, ha te is! Miért írtam a könyvet? Amikor 1980-ban először találkoztam a Network Marketinggel, elképedve láttam, hogy létezik ilyen káprázatos lehetőség, amely egyszerű, törvényes, etikus, szórakoztató, s egyszersmind jövedelmező is. És egyáltalán nem afféle „recept a gyors meggazdagodáshoz" - hanem olyan rendszer, amellyel igenis meg lehet gazdagodni. Már tíz évvel korábban kutattam és kifejlesztettem olyan kommunikációs és üzleti technikákat, amelyek egyes cégek profitját több nullával megemelték, és embereket milliomosokká tettek. „Hoppá!" gondoltam, „ha ezeket a rendkívül sikeres fogásokat a hálózatépítésben alkalmaznám, hihetetlen eredmények születhetnének!" Hosszú éveken át dolgoztam a technikák hálózatépítésre adaptálásán, módosításán, tesztelésén, könyvem ennek a munkának a gyümölcse. Olyan egyszerű, könnyen megtanulható fogásokkal ismertet meg, amelyek téged és veled együtt ezernyi hozzád hasonló embert juttatnak el az óriási és biztos sikerhez. És az a nagyszerű benne, hogy nem kell hozzá változtatnod semmin, amire eddig tanítottak! Körülbelül kétórányi tanulással és némi áldozatos gyakorlással elkezdheted építeni az üzleti körödet, mégpedig olyan szinten, hogy magad is megdöbbensz! A könyvből elsajátítható szisztémához egy ígéret jár. Elég nagy ígéret, nem? Azonban kettőn áll a vásár: azt akarom, hogy ígérd meg, gyakorolni fogod, gyakorolni, és megint gyakorolni, amíg csak álmodból felverve is szóról szóra nem fújod. Semmi „jó, de...", meg „ha...", meg „talán" - sziklaszilárdan ki kell tartanod a tanulásban!
Kategóriák: Pszichológia, Szociológia
Tárgyszavak: Marketing, Üzleti kommunikáció, Testbeszéd, Jel, Gesztus, Érzelmezés
Formátum: OCR szöveg
Típus: könyv

Védett tartalom, csak terminálról érhető el.

Tartalomjegyzék

Címlap
Copyright/impresszum
Tartalomjegyzék
Bevezető
9-14
   Luke és Mia
11-12
   Miért írtam a könyvet?
12-13
   Az ígéret
13-14
   Kezedben az eszköz, mely turbóra pörget
14
Első rész: Az első lépés
15-28
   A siker öt aranyszabálya
17-28
      1. szabály: Sok embert keress fel!
18-19
      2. szabály: Még több embert keress fel!
19
      3. szabály: Mindenkit keress fel! Beszélj mindenkivel!
19
      4. szabály: Használd a nagy átlagok törvényét!
20-25
         Az én 9 dolláros póker-automatám
22-24
         A siker csúcsán
24-25
      5. szabály: Javíts az átlagodon!
25-28
         A hálózatépítés átlagos eredménymutatói
26-27
         Most jön a nagy kérdés
27-28
Második rész: Az "Igen!" kulcsa
29-61
   A "négy kulcs"-technika
31-32
   Miért vitatkoznak az emberek?
32
   A hálózatépítés kincsesládájának négy kulcsa
33-61
      1. Olvaszd meg a jeget!
34
      2. Találd meg a fűtésgombot!
35-58
         Mire vevők az emberek?
36-37
         Miért nem lépett be Ron?
37-38
         Jan téves feltételezése
39
         Hogyan találod meg a legfontosabb ösztönző tényezőt?
40-42
         Angie találkozása Ray-jel és Ruth-tal
42-47
            Elemzés
45
         Miért sikerült Brunónak?
47-50
         A híd, amely a fogorvoshoz vezet
50-53
         A jelölt, akinek semmi sem igazán fontos
54-55
         A hallgatás ereje
55
         Hogyan válik el a búza az ocsútól?
55-57
         A lista alkalmazása csoportos bemutatón
57-58
      3. Indítsd be a fűtést!
58-59
         Az üzleti terv ismertetése
58-59
      4. Érd el az elkötelező igent!
59-61
         Mitől működik ez a rendszer?
60-61
Harmadik rész: A hatásos bemutató hat stratégiai fogása
63-82
   1. fogás: A híd
63-71
      Megtörtént eset: Hogyan oldotta meg ügyfele nyelvét Sue
63-66
      A leghatásosabb híd-elemek
66-67
      Amikor a híd-technikát használod, tedd a következő három dolgot
67-69
      A figyelmes hallgató testbeszéde
69-71
   2. fogás: A bólogató-technika
71-73
   3. fogás: A bátorítás apró gesztusai
73
   4. fogás: Tartsd fogva a szemét!
74-75
   5. fogás: A tükörkép-technika
76-82
      Majomszokás?
77-78
      Teremts jó légkört!
78-79
      Mást tükröz vissza a női arc, mást a férfié
79-82
   6. fogás: Tartsd a tempót!
82
Negyedik rész: Hat fantasztikus módszer: hogyan keltsünk jó benyomást?
83-96
   1. módszer: A tenyeredben van!
85-87
   2. módszer: A kézfogás
87-90
      Hogyan teremt kapcsolatot a kézfogás?
89-90
      Hogyan nem szabad kezet fogni?
90
   3. módszer: A balkéz-szabály
90-91
   4. módszer: A mosoly ereje
92
   5. módszer: A személyes távolság
92-94
      Vigyázz az érintéssel!
94
   6. módszer: Öltözz a sikerhez!
94-96
Ötödik rész: Testbeszéd: olvass a jelekből!
97-117
   A testbeszéd értelmezésének három szabálya
97-103
      1. szabály: Jelsorokból olvass!
97-101
      2. szabály: Értelmezd összefüggésében!
101-102
      3. szabály: Vedd számításba a kulturális különbségeket!
102-103
   Miért jobb gondolatolvasók a nők?
103-104
   Hogyan tanulhatsz meg testbeszédből olvasni?
104-105
   Villámkalauz a testbeszédhez
105-107
      A karba font kéz
105-107
         Néhány megjegyzés a gesztus eredetéről
105-107
   Mi az ok és mi az okozat?
108-109
   Az arcérintés
109-111
      Néhány megjegyzés a gesztus eredetéről
109-111
   Pozitív gesztusok
112-114
   Negatív gesztusok
114-117
Zárszó
118
Tanulság
119-120