Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben
Szerkesztők:
Szűcs Krisztián; Csapó János; Jakopánecz EszterTovábbi szerzők: Schepp Zoltán; Amberg Nóra; Lehota József; Gyenge Balázs; Antalóczy Tímea; Biczó Henriett; Árkovits Amaryl Eszter; Ásványi Zsófia; Riedelmayer Bernadett; Bélyácz Iván ; Csapi Vivien; Berács József; Berki-Süle Margit; Brávácz Ibolya; Hlédik Erika; Csapó János; Csóka László; Csepeli György; Deés Szilvia; Fehér Katalin; Földi Kata ; Gerdesics Viktória; Gregátz Ildikó; Gonda Tibor; Hetesi Erzsébet; Magyar Mária; Mandják Tibor; Hofmeister-Tóth Ágnes; Totth Gedeon; Iványi Tamás; Kelemen-Erdős Anikó; Szalkai Zsuzsanna; Kandikó József; Kaposi Zoltán ; Keszeg Anna; Kiss Marietta; Szakály Zoltán; Kovács Stefan; Veres István; Bíró-Szigeti Szilvia; Kuráth Gabriella ; Németh Zsolt; Lampek Kinga; Lányi Beatrix; Margitay Tihamér; Mátyás Judit; Nagy Bálint; Németh Péter; Neulinger Ágnes; Piskóti István; Prónay Szabolcs; Putzer Petra; Raffay Zoltán; Rekettye Gábor; Révész Balázs; Vilmányi Márton; Somodi Klára; Duga Zsófia; Szijártó Zsolt; Szűcs Krisztián; Nagy Ákos; Tari Annamária
Cím: Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben
Alcím: Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére
Megjelenési adatok: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 2023. | ISBN: 978-963-626-172-6

Kategóriák: Közgazdaságtudomány
Tárgyszavak: Marketing, Piac, Fogyasztó, Empátia, Reklám, Vevő, Köszöntő
Formátum: OCR szöveg
Típus: könyv
Tárgyszavak: Marketing, Piac, Fogyasztó, Empátia, Reklám, Vevő, Köszöntő
Formátum: OCR szöveg
Típus: könyv
Share
Tweet