Pécsi Tudományegyetem Bölcsész Akadémia 2.
Szerkesztők:
Böhm Gábor; Fedeles TamásTovábbi szerzők: Révész György; Tóth Orsolya; P. Müller Péter; Sashalmi Endre ; Glózer Rita; Lábadi Beatrix; Havasréti József
Cím: Pécsi Tudományegyetem Bölcsész Akadémia 2.
Megjelenési adatok: PTE BTK Tudományos Diákköri Tanács, Pécs, 2015. | ISBN: 978-963-642-864-8

Kategóriák: Filozófia, Kommunikáció, Médiatudomány, Pszichológia, Szociológia, Történelem
Tárgyszavak: Tehetség, Irodalomtudomány, Francis Bacon, Christopher Marlowe, Shakespeare, Edward de Vere, Filológia, Edmond Malone, Politikai ikonográfia, Videószcéna, Nyilvánosság, Digitális világ, Multitasking viselkedés, Allen Ginsberg, Bölcsészettudomány, Tudományos diákkör
Formátum: OCR szöveg
Típus: könyv
Tárgyszavak: Tehetség, Irodalomtudomány, Francis Bacon, Christopher Marlowe, Shakespeare, Edward de Vere, Filológia, Edmond Malone, Politikai ikonográfia, Videószcéna, Nyilvánosság, Digitális világ, Multitasking viselkedés, Allen Ginsberg, Bölcsészettudomány, Tudományos diákkör
Formátum: OCR szöveg
Típus: könyv
Share
Tweet
Tartalomjegyzék
Borító
Szennycímlap
Címlap
Impresszum / Copiryght
Tartalom
Előszó
Révész György: A tehetség „eredete”
[9]-26
Bevezetés
[9]-11
A tehetség összetevői
11-24
Tehetségmodellek
11-14
A gyökerek
15-18
Az anyag(gondozó) - gyermek kapcsolat: kötődés és kognitív képességek
18-21
Apa-gyermek kapcsolat és a kognitív képességek összefüggései
21-22
A rossz bánásmód okozta stressz, sérülékenység és a kognitív képességek
22-23
Az iskolai tehetséggondozás
23-24
Zárszó
24
Irodalom
25-26
Tóth Orsolya: Az arc olvasása? : Fiziognómiai szemlélet a 19. századi magyar irodalomban
[27]-43
Rövidítések
41-43
P. Müller Péter: Shakespeare, a „meg sem született” szerző, avagy a műveitől megfosztott alkotó
[45]-70
Prológus
46-49
I. A szerzőség elvitatása
49-54
Sir Francis Bacon
50-51
Edward de Vere
52-53
Christopher Marlowe
54
II. Szerkesztői beavatkozás és géniusszá magasztalás
54-61
Kézirat vadászat és -hamisítás
56-57
Istenítés
57
A Shakespeare-filológia és Edmond Malone szerepe a szerzőség kérdésében
57-59
Tematika vagy kronológia?
59-61
Eltitkolt évek
61
III. Az irodalmi szerzővé válás
62-68
A borítók változásai a quartóktól az Első Fólióig
64-68
Epilógus
68-69
Rövidítések
70
Sashalmi Endre: Kalandozások a koraújkori európai politikai ikonográfiában
[71]-98
Rövidítések
96-98
Források
96
feldolgozások
96-98
Képek jegyzéke
98
Glózer Rita: A nyilvánosság új formái az online felhasználói videókban
[99]-115
Új média
[99]-101
A felhasználói tartalmak
101-103
Médianyilvánosság a késő modernitásban
103-105
Az új média populáris nyilvánossága
105-110
Az online videószcéna műfajai
110-113
Rövidítések
113-115
Lábadi Beatrix: A gyermeki elme válasza a digitális kor kihívásaira
[117]-133
Digitális világban felnőni
119-120
A kisgyermekek és a képernyők világa
120-124
Serdülők behálózva
124-128
Információfeldolgozás
124-126
Multitasking viselkedés
126-128
Összefoglalás
128-129
Rövidítések
129-133
Havasréti József: Allen Ginsberg Magyarországon
[135]-149
1.
[135]-137
2.
138-139
3.
139-142
4.
142-144
5.
144-146
6.
146-147
Rövidítések
147-
Diszkográfia
148
Filmográfia
149
A kötet szerzői
[150]
Kolofon
Hátsó borító / fülszöveg