Könyvtári Minőségi Díj pályázat

Szerkesztő: Sohajdáné Bajnok Katalin
További szerzők: Bodor Katalin; Kelemenné Csuhay Zsuzsanna; Kovács Dóra; Pauer Erika; Farkas Márta; Oroszi Katalin; Tőzsér Istvánné; Vas Gábor Tamás
Cím: Könyvtári Minőségi Díj pályázat
Megjelenési adatok: Bródy Sándor Megyei és Városi Könyvtár, Eger, 2015.

coverimage A Bródy Sándor Megyei és Városi Könyvtár mindig is fontosnak tartotta, hogy partnerei, használói igényeit, elvárásait, szükségleteit minél magasabb szinten tudja kielégíteni. A könyvtáros szakmában az elsők között ismertük föl, hogy a könyvtári minőségmenedzsment szemlélet elterjedése nem egyszerűen divatjelenség, hanem szükségszerű tendencia, melynek ismerete, elfogadása és gyakorlati alkalmazása nélkül nem lehet korszerű szolgáltatásokat nyújtani. Intézményünk vezetése az elmúlt időszakban folyamatosan és következetesen törekedett arra, hogy dolgozói elfogadják a minőségmenedzsment szemléletű gondolkodás fontosságát, megismerjék azokat a módszereket, technikákat, amelyekkel elemezni, értékelni tudjuk tevékenységünket. A minőségi szemlélet szerinti feladatvégzés mára a mindennapok részévé vált, beépült a folyamatokba. A közel tíz évig tartó felkészülési folyamat eredményeként 2013. január 22-én elnyertük a Minősített Könyvtár címet. Önértékelésen alapuló pályázatunkat elbíráló szakértők megállapítása szerint „a vezetés által kezdeményezett minőség iránti elkötelezettség egyértelmű a könyvtár minden területén. Ez nyilvánul meg a szolgáltatások folyamatos fejlesztésében, és a szervezeti kultúrában is, amely az elvégzett munka minőségén és a kölcsönös bizalmon alapul.” Szervezeti kultúránk erőssége, hogy a vezetés motiválja a munkatársakat, teret enged a kreativitásnak, az innovatív ötletek megvalósításának. A szervezet sikerei legtöbbször egy-egy kolléga ötletéből bontakoznak ki, annak alapján válnak eredményes, keresett szolgáltatásokká vagy követendő jó gyakorlattá. Könyvtári Minőségi Díj pályázatunkat erre szellemi tőkére alapozva nyújtjuk be.
Kategóriák: Könyvtár- és Információtudomány
Tárgyszavak: Könyvtári Minőségi Díj, Könyvtári minőségmenedzsment
Formátum: OCR szöveg
Típus: könyv

Védett tartalom, csak terminálról érhető el.

Tartalomjegyzék

Borító
Címlap
Impresszum
Tartalomjegyzék
3
Beveztés: Motiváció
4-[8]
   A Heves Megyei Kormányhivatal ajánlása
6
   Eger Megyei Jogú Város Önkormányzatának ajánlása
7
   Kép: csoportkép
[8]
Könyvtár a falakon túl
9-36
   A szolgáltatás bemutatása
9-[12]
   A szolgáltatás hatékonysága
13-23
   Használói, partneri elégedettség
24-[33]
   Médiamegjelenés
34-36
Élményalapú könyvtári programok a Hevestékában
37-59
   A szolgáltatás bemutatása
37-41
   A szolgáltatás hatékonysága
42-45
   Használói, partneri elégedettség
46-55
   Médiamegjelenés
56-58
Könyvtár a felhőben
59-71
   A szolgáltatás bemutatása
59-61
   A felhő-technológiát használó kollégák elégedettségének elemzése
62-64
   Az innováció szakmai bemutatása, a jó gyakorlat megismertetése
65-71
Képek
Hátsó borító