Az esettanulmány
Szerző:
Golnhofer Erzsébet Cím: Az esettanulmány
Sorozatcím: Kutatás-módszertani kiskönyvtár ; 3. | Sorozat szerkesztő: Falus Iván
Megjelenési adatok: Műszaki, Budapest, 2001. | ISSN: 1587-4494 | ISBN: 963-16-2812-4

Kategóriák: Neveléstudomány
Tárgyszavak: Nevelés, Pedagógia, Társadalomtudomány, Kutatásmódszertan, Esettanulmány
Formátum: OCR szöveg
Típus: könyv
Tárgyszavak: Nevelés, Pedagógia, Társadalomtudomány, Kutatásmódszertan, Esettanulmány
Formátum: OCR szöveg
Típus: könyv
Share
Tweet
Tartalomjegyzék
Borító
Címlap
Copyright/Impresszum
Tartalomjegyzék
5-6
Bevezetés
7-8
1. Az esettanulmány értelmezése
9-18
2. Mikor készítsünk esettanulmányt?
19-20
3. Az esettanulmány típusai
21-27
4. Az esettanulmány sajátos vonásai
28-31
5. Kutatási terv készítése
32-33
6. A probléma meghatározása és a kutatás célja
34-37
7. Mi az eset? Hogyan lehet azonosítani?
38-41
8. Az eset kiválasztása
42-45
9. Mintavétel az eseten belül
46-48
10. Metodológiai elvek érvényesülése
49-60
Objektivitás
49-51
Érvényesség
51-54
Megbízhatóság
54-56
Egyediség és általánosíthatóság
56-60
11.Az adatgyűjtés és adatelemzés megtervezése
61-64
12.Készülés a terepmunkára
65-68
13.Az adatgyűjtés
69-71
14.Az adatok forrásai
72-82
15.Az adatok feldolgozása
83-85
A feljegyzések rögzítése
83-84
A feljegyzések rendszerezése
84-85
16.Az adatok elemzése
86-88
17.Az esettanulmány eredményeinek bemutatása
89-93
18.A kutató szerepe
94-95
19.Etikai kérdések
96-99
20.Az esettanulmány előnyei és hátrányai
100-102
Irodalom
103-107
Kolofon
Hátsó borító