"Fekete pedagógia"
További szerzők:
Hunyady Györgyné; M. Nádasi Mária; Serfőző MónikaCím: "Fekete pedagógia"
Alcím: Értékelés az iskolában
Megjelenési adatok: Argumentum, Budapest, 2006. | ISBN: 963-446-387-8

Kategóriák: Neveléstudomány
Tárgyszavak: Nevelés, Pedagógia, Iskola, Gyermek, Értékelés, Fegyelmezés
Formátum: OCR szöveg
Típus: könyv
Tárgyszavak: Nevelés, Pedagógia, Iskola, Gyermek, Értékelés, Fegyelmezés
Formátum: OCR szöveg
Típus: könyv
Share
Tweet
Tartalomjegyzék
Borító
Címlap
Copyright/impresszum
Tartalomjegyzék
5
Előszó
7-9
1. Mi a „fekete pedagógia”?
11-22
2. A kutatás célja, módszerei, körülményei
23-30
2.1. Elővizsgálat 2001/2002-ben
23-28
Módszer és minta
23-26
Eredmények
26-28
2.2. Vizsgálat 2003/2004-ben
28-30
Kérdésfeltevések, módszer és minta
28-30
3. A kutatási eredmények bemutatása
31-87
3.1. „ Fekete pedagógiai“ hatások pedagógus felnőttek és nem-pedagógus felnőttek emlékeiben
31-44
A minta jellemzése
32
Az eredmények bemutatása
32-43
Összegzés
43-44
3.2. „Fekete pedagógiai" hatások főiskolások és egyetemisták emlékeiben
44-67
A minta jellemzése
45-46
Az eredmények bemutatása
47-64
Összegzés
64-67
3.3. „Fekete pedagógiai" hatások a gyerekek élményeiben
67-87
A minta jellemzése
68
Az eredmények bemutatása
69-85
Összegzés
86-87
4. Összefoglalás
89-114
4.1. Az eredmények összefoglalása
89-103
4.2. Mit lehet tenni az intézményes nevelésben a „fekete pedagógiai" hatások ellen?
103-114
Utószó
115-116
Mellékletek
117-179
1. Kérdőívek
119-123
2. Kódutasítás a fekete pedagógia kutatáshoz (iskolai sérelmek)
125-134
3. Táblázatok
135-156
4. Kiégés kérdőív
157-179
Irodalom
181-186
Kolofon
Hátsó borító